ممنــــــــــــــــوع!!

ممنــــــــــــــــوع!!

ازاین به بعدحوالی من توقف ممنوع است!

اخلاقم گنده،به خودم مربوطه!!

غرورم ازحدگذشته،به خودم مربوطه!

تمام زندگیم خودخواهانس،زندگی خودمه!!

ازعده ای متنفرشدم،به خودم مربوطه!

دوس دارم تنهاباشم،حس خودمه!!

نمیخوام عاشق بشم،دل خودمه!

صدای خنده هام ازحدعادی بلندتره،خوشحالی خودمه!!

بایه تلنگربه هق هق می افتم،دردخودمه!

عده ای روفراموش میکنم،حافظه خودمه!!

حالم ازبعضی لحظه هابهم میخوره؟!حالت تهوع خودمه!

دلم میخواداین جوری باشم!!مجبوربه تحمل من نیستید!!

مهم نیس که ازبیرون چطوربه نظرمیام!

کسانی که درونم رامی بینندبرایم کافی اند!!

برای اونایی که ازروی ظاهرم قضاوت میکنند حرفی ندارم...!

همین بیرون بمونندبراشون خوبه...من فقط برای خودمم...مال خودم....!!

صبورم،عجولم،سنگین،مغرور،راهت رابگیربرو...!

حوالی من توقف ممنوع است!...!



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت10:26---10 تير 1393

یڪ روز مَטּ ωُـڪوت פֿـواهَم ڪَ ــــ ــــرכ !
تــــــــو آטּ روز ،
بَراے اَولیטּ بار ،
مفهوم"כیر شُכَטּ " را פֿـواهے ؋همیכ ... !


علیرضا
ساعت20:33---9 تير 1393
گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “دوستم داشته باش”
این یک قلم جنس را نداریم … تمام شد … من تعطیلم !


atefeh
ساعت18:46---9 تير 1393
یـہ פرفهایے هست ڪـہ مث پسوورב … نمیشـہ عمومیش ڪرב !
اونا یواشـــــڪیِ בلتـہ …
؋قط بعضیا میتونـלּ ازشوלּ باخبر بشـלּ ،
بعضیا میتونـלּ ببیننشوלּ .
همونا ڪـہ روحشوלּ بـہ تو نزבیڪـہ ...
همونا ڪـہ هروقت בلت گرفتـہ آرومت مے ڪنـלּ ...
همونا ڪـہ בوست בاشتنشوלּ פساب בوבوتا چهارتا نیست
همونا ڪـہ بے ریا و همבل و عاشق هستـלּ .
اینا رو یواشڪے בوست בارҐ امـــــا פֿـیلے زیاב …


mojtaba
ساعت19:39---5 تير 1393
انگشت نمای هر دو عالم بشوم

دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت

این فرض محال است که آدم بشوم


atefeh
ساعت17:41---5 تير 1393
\" دوســــتتــــ ــــــــــــــ دارمــــــ ــــــــــــ \"







را هــــــــــم بــــــــــرای







\" مـــــــــن \" می فرســــــتاد هـــم بـــرای \" او \"







نمـــــــیدانم \" خــــــــیانت \" میکــرد یا \" عـــــدالت \"


چی میخوای
ساعت1:19---5 تير 1393


چی میخوای
ساعت13:51---2 تير 1393
غرور در مقابل بعضیا خوب چیزیست

محمد
ساعت14:25---1 تير 1393
اوا خاک بر سرم ... یکی دم چشای منو بگیره عکسه پستتو نبینم ....
پاسخ:منوبه خنده ننداز!!!!!!!!!!!!!!!!


atefeh
ساعت12:29---1 تير 1393

عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی
قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...
زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...


mojtaba
ساعت20:30---31 خرداد 1393
قوانین علم را بر هم زده ای
نبودنت وزن دارد...تهی...اما..سنگین....


چی میخوای
ساعت16:56---31 خرداد 1393


atefeh
ساعت10:49---31 خرداد 1393
خُـבآیـــ ــآ !

ж خَـωـتــــــِہ اَґ اَز خَـωـتـِگــــ ـی هــآ..

ж בلـَـґ ـ گِرفتــــــِہ اَز בلـَـґ ..

ж صـَبــــ ــر نـَفـَـَωـَـґ رآ بـُریــבہـ..

ж اَمــ ــآלּ بـבه..

ж בَرב ـہــآیــَ ــґ ـہـَــґ בَرב مــــ ـی کـُنـَنـב


اعظم
ساعت22:11---30 خرداد 1393
شعرهایم را میخوانی…


و میگویی روان پریش شده ام !


پیچیده است … قبول …


اما من فقط چشمهای تو را مینویسم …


تو ساده تر نگاه کن …


چی میخوای
ساعت1:22---30 خرداد 1393


niloofar
ساعت0:19---29 خرداد 1393
گل گندم خوب است...

گلِ خوبی زیباست...

ای دریغا که همه مزرعه ی دنیا را

علف هرزه ی کین پوشانده ست...!



فرار
ساعت19:37---28 خرداد 1393
سارا واقعا از دیدنت وبت کیف میکنم
پاسخ:خیلی ممنونم....


mojtaba
ساعت16:29---28 خرداد 1393
شانه های عاشقان گر تکیه گاه اشک هاست
پس چرا بر شانه ام اشکی نمی ریزد کسی


شیرین عسل
ساعت12:28---28 خرداد 1393
دیروز و فردا هر دو نامردند ...!
دیروز با خاطراتش
و
فردا با وعده هایش ...
مرا فریب دادند
تا
نفهمم امروزم چگونه گذشت


شیرین عسل
ساعت12:28---28 خرداد 1393
دیروز و فردا هر دو نامردند ...!
دیروز با خاطراتش
و
فردا با وعده هایش ...
مرا فریب دادند
تا
نفهمم امروزم چگونه گذشت


√♀naeeme♀√
ساعت13:45---27 خرداد 1393

گاهی هیچ چیزی برای از دست دادن ندارم ،

لم میدهم و به بدبختیهایم لبخند میزنم...

مردم فکر میکنند هیچ مشکلی ندارم ، اما زندگی بدون مشکل فقط یک خواب است...

آدم هم نمی تواند همیشه بخوابد!


SaRa
ساعت11:00---27 خرداد 1393


saeedsingle
ساعت10:53---27 خرداد 1393
ینی برا حال و احوال یه داداشم
ممنوعه؟؟؟

پاسخ:نه فقط اونایی که واسه من شاخ میشن ودخالت کارشونه...


علی(مترسک).
ساعت23:54---26 خرداد 1393
سلام آپم
پاسخ:اومدم...


mهی بابا
ساعت23:41---26 خرداد 1393
من بودم و شب بودو شمع بودو پروانه
شمع سوخت شب به صبح رسید پروانه رفت
اما من هنوز چشم به دروازه تنهایی خود دوخته ام!


mهی بابا
ساعت23:40---26 خرداد 1393
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست، ما که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ توایم، هر ستاره به نشان از غم دلتنگی من، آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام؟

mهی بابا
ساعت23:40---26 خرداد 1393
به سلامتیه اون پیرمردی که وقتی ازش پرسیدن عشق چیست گفت :همونی که منو پیر کرد!!

mهی بابا
ساعت23:40---26 خرداد 1393
تو آن سوی آتش ایستاده ای و لبخند می زنی
و لبخند تو آنقدر بها دارد که به خاطرش
از آتش بگذرم...


mهی بابا
ساعت23:39---26 خرداد 1393
در کنار تو دلم برای هیچکس تنگ نمی شود
در پاییز وزمستآن هوا سرد نمیشود
تابستان گرم قلب پراز درد
نه در کنار تو هیچ چیز تلخ نمیشود!


mهی بابا
ساعت23:39---26 خرداد 1393
هر بامداد آهویی از خواب بر می خیزد و میداند که از تندترین شیر باید تندتر بدود وگرنه کشته خواهد شد
هر بامداد شیری از خواب بر می خیزد و میداند که باید از تندترین آهو تندتر بدود وگرنه از گرسنگی خواهد مرد
فرقی ندارد آهو باشی یا شیر ، آفتاب که برمی آید آماده دویدن باش …


علی
ساعت12:48---26 خرداد 1393
فقط
بی خیال
فقط حرف شما
خداحافظ
پاسخ:اره حرف من چون من همیشه حرف حق میزنم......


علی
ساعت12:46---26 خرداد 1393
من ادعای با فهمی کردم فقط گفتم درون شما به نظر من یه جور دیگه است

آره من از شما هیچی نمیدونم و اصلا نمیدونم کی هستی کجا هستی چطوری زندگی می کنی
ولی اینو میدونم همه جا خدایی هست ولی اینو میدونم آدم آدم هر جا که باشه بازم دل داره ولی میدونم این دنیا همین طوری و هیچ کس نمیتونه طوی اون راحت باشه و حالا یکی بخاطر اشتباهتی که کرده بیشتر اذیت میشه.
ممنون از نظر لطفت باشه دیگه نمیام
فقط یه طرفه نرو بزار جوابات بدم


پاسخ:بایه خدافظی خوشحالم کردین...ولی اینوبدون من فقط واسه سرگرمی حوابتومیدادم.....


علی
ساعت12:40---26 خرداد 1393
من که سر کارت نگذاشتم!!!!!!!!!
عجب گیری افتادیما
خودت پرسیدی اهل چی؟
خواب منم گفتم.

خواب قبول دارم ببخشید که به حوالی من توقف ممنوع شما دست درازی کردم

من که برای سرگرمی پیش شما نیامدم اصلا توجه کردی که تا الان من هر دفعه که وبت اومدم خیلی باهات جدی در مورد یه چیزی صحبت کردم یا در مورد اخلاق یا در مورد وبت یا اینکه در مورد خصوصیات یه دختر و یه پسر.
پس من برای سرگرمی نیامدم.

و همین الانم خیلی جدی دارم باهات صحبت می کنم پس برای سرگرمی نیست

ممنون از این لحن خوبتون آره متوجه شدم.
پاسخ:خب شماخیلی اشتب کردین که درمورداخلاق من نظردادین....


علی(مترسک).
ساعت11:27---26 خرداد 1393
خب تو زندگی خیلی چیزا هست ک ب کلی نظره آدمو عوض میکنه به همه چیز
باید مواظب انتخابات میبودی
پاسخ:انتخاباااات؟من فقط یکیودوس داشتم که الانم دارم ازذهنم شوتش میکنم بیرون...توچی میدونی؟هیچی.


maryam
ساعت9:30---26 خرداد 1393
دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود


علی
ساعت6:28---26 خرداد 1393
نمیدونم چرا ولی یدفعه یاد یه جوک واحالی افتادم پس بزار بگم اون اینه که
یه روزی سوسک میره جلوی اینه میگه ولی سوسک
پاسخ:هرهرهرکرکرکر وای خدای من غش کردم....بروبابا.....


علی
ساعت6:27---26 خرداد 1393
خواب منم درونت دیدم بخاطر همین گفتم که این طوری به نظر نمیای
آخ آخ آخ آخ آخ
یادم رفته بود حوالی من توقف ممنوع

پاسخ:بدم میادازاونایی که ادعای بافهمی میکنن.اخه توازمن چی میدونی؟وقتی اسمتومیبینم احساس انزجاربهم دست میده پس دیگه خیلی خیلی خوشحال میشم نیای وبم......بااااااااای


علی
ساعت6:20---26 خرداد 1393
چقدر اعتماد به نفسم بالاستتتتتتتتتت نه!!!!!!!
زودم رو دست شما
پست جدیدت برای من نوشتی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:واسه شماوامثال شما...تاحدخودشونوبدونن وبدونن که حوالی من توقف ممنوعه...من اونی روکه دوس داشتم نذاشتم الکی وبی جهت واسه سرگرمی بمونه پیشم شماکه دیگه هیچی....فهمیدین؟متوجه شده باشین یانشده باشین اونش دیگه بمن ربطی نداره من جوابتونودادم....


مجید
ساعت4:16---26 خرداد 1393
از زندگی از این همه تکرار خسته ام

از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرم از ستاره و آزرده ام ز ماه

امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام

دل خسته سوی خانه تن خسته می کشم

آوخ ... کزین حصار دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از او که گفت یار تو هستم ولی نبود

از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام

تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید

از حال من مپرس که بسیار خسته ام

یعنی حتی واسه نظر دادن هم اون حوالی یه لحظه هم توقف ممنوعه؟؟؟!!!

پاسخ:واسه نظردادن نه یه دقیقه میتونین.


مجید
ساعت4:06---26 خرداد 1393
من هم شبی به خاطره تبدیل می‌شوم
خط میخورم زهستی و تعطیل می‌شوم

من هم شبی به خواب زمین میروم فرو
بر دوش خاک حامله تحمیل می‌شوم

من هم شبی قسم به خدا مثل قصه‌ها
با فصل تلخ خاتمه تکمیل می‌شوم

قابیل مرگ، نعش مرا میکِشَد به دوش
کم کم شبیه قصه هابیل می‌شوم

حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ
از اشک و آه و خاطره تشکیل می‌شوم

یک شب شبیه شاپرکی میپرم ز خاک
در آسمان به آیینه تبدیل می‌شوم


شبنم
ساعت2:08---26 خرداد 1393
فدات عزیز دلم خیـــــــــــــــلی زیبا بود

مجید
ساعت23:39---25 خرداد 1393
به کارت ادامه بده فقط شاد باش

مجید
ساعت23:38---25 خرداد 1393
زندگی رو سخت نگیر دوست من با خدا باش زندگی کن خوش باش خلاصه بگم با خدا باشو پادشاهی کن
پاسخ:اوکی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, ساعت 21:51 توسط سارا |