:(

:(

گاهی هوسـ میکنمـ شماره اتـ رابگیرمـ،

دوباره تپیدنـ اینـ قلبـ لعنتی رااحساسـ کنمـ،

خیلی وقتـ استـ دیگرهیچـ چیزآنرانمی لرزاند،

جزشوقـ دوباره شنیدنـ طنینـ صدای تو.!.!



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت18:47---9 تير 1393
لعنت بـہ ایـלּ روزها !
ایـלּ روزها ڪـہ اسـҐ בارنـב ، شمارـہ בارنـב ، تعطیلے בارنـב ،
هفتـہ و ماـہ و ωـال בارنـב ،
اما افسوس ڪـہ روح نـבارنـב …


چی میخوای
ساعت1:53---6 تير 1393


چی میخوای
ساعت1:20---5 تير 1393


چی میخوای
ساعت19:55---2 تير 1393


چی میخوای
ساعت13:51---2 تير 1393
قربونت بشم تنهایی

atefeh
ساعت12:30---1 تير 1393
گفت جبران میکنم,

گفتم کدام را?

عمررفته را?روی شکسته ام را? دل مرده اما تپنده را?

حالا من هیچ !جواب این تارموهای سفیدرامیدهی?

نگاهی به سرم انداختوگفت چه پیرشده ای?!گفتم جبران میکنی?

گفت کدام را...... !?


atefeh
ساعت10:49---31 خرداد 1393
گــآه از جـِـنـس ِ اَشـک انـב و گــآه از جـِنـس ِ بـُغـض

گــآه سُـکـوت مـے شَـونـב و خـآمُـوش مــے مـانـنـב
گـاه هــق هـق مــے شَـوَنـב و مـے بـارنـב . .
בلـتـنـگے مـن بـَرایِ تو امـّـا
جِـنـسِ غَـریـبے בارב........


اعظم
ساعت22:12---30 خرداد 1393
کبریتـهای سـوخته هـمـ ،

روزی درختـ های شـادابی بـوده اند!

مثل مـا ،

که روزگـاری می خنـدیدیـمـ

قبـل از اینـکه عـشق روشنـمان کنـد




mojtaba
ساعت19:03---30 خرداد 1393
مرا دوست بدار
به سان ِ گذر از یک سمت خیابان
به سمتی دیگر
اول به من نگاه کن
بعد به من نگاه کن
بعد باز هم مرا نگاه کن…!


چی میخوای
ساعت1:24---30 خرداد 1393


mojtaba
ساعت11:08---29 خرداد 1393
تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی . . .


shahrzadr
ساعت22:19---28 خرداد 1393

ببین پسرجون اگه میخوای یه پسر خوشگل مثل من روبوس کنی به نکات زیر توجه کن :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدی میخواسی بوسم کنی!!!
نه واقعا خجالت نمیکشی؟؟
این بود آرمانهای امام؟؟
این بود پاسخ خون شهیدان؟؟
تسبیحم کو؟؟؟
استغفرالله


mojtaba
ساعت16:33---28 خرداد 1393
یه رز سرخ تو دست راستت بگیر
و یه رز سفید تو دست چپت
و تو آیینه نگاهشون کن
من اون یاس وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم


شیرین عسل
ساعت12:29---28 خرداد 1393
برای خـــــــــودت زندگـــی کن



کسی که تـو را " دوست" داشته باشد



با تـو " می مانـد "



برای داشتنت " می جنگد "



اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای می رود


نیلوفر
ساعت11:44---28 خرداد 1393
آﻧﻘﺪﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ !
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻋﺮﻭﺱ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ …
ﮐﻮﺩک ﺭﺍ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐـــﻮﺩﮐــﯽ ﮐﻨﺪ !
سلام خوشحال میشم پیش منم بیاین بازم


SaRa
ساعت11:01---27 خرداد 1393
LiKe

علی
ساعت6:14---26 خرداد 1393
سلام سلام سلام با سلامی دوباره
سلامی با سلامتی
سلامی با آرزوی موفقبت
سلامی با انرژی سلامتی

اونی که دو نفر اومده بودن که سر به سرت بذارن همون لحظه ای که داشتم بهت پیام می دادم فهمیدم افرین که کم نیاوردی، تازه باید بعضی وقتا حالشونم بگیری.

جوگیر نشدم به خدا
کلی گفتم و منظورم هیچ کس نبود فقط همین طوری خواستم بگم
منظورمم اهل بازی دادن و دوست شدن و ............ دیگه نیستم
با اعتماد به نفس میگم از من پاک تر و راستگو تر و واحال تر و...مگه میتونی پیدا کنی البته نمیخوام بگم از من بهتر نیستا ولی خواب خیلی کم هست.
پاسخ:خب الان من چیکاردارم به خصوصیتای شما؟
پاسخ:اون دونفریکیش توبودی.....


علی
ساعت21:25---25 خرداد 1393
من همیشه میگم واحال
هلم نکردم
نه آبجی
چه بخواد گاماس گاماس باشه جه بخواد هر جور دیگه
ما اهلش نیستیم
پاسخ:اهل چی؟جوگیرنشوامروزحوصلم سررفته بوداومدم وبم دونفردیدم میخوان سربه سرم بذارن منم کم نیوردم...


علی
ساعت21:17---25 خرداد 1393
خیلی واحالی
حالا شدی با معرفت
آخه تا من بیام برم از دوباره جواب میدی منم مجبورم میشم باهات صحبت کنم
ولی این دفعه دیگه واقعی خداحافظ

پاسخ:حالاباحال یاواحال؟هل نکن گاماس گاماس....


علی
ساعت21:14---25 خرداد 1393
اینکه چیکار به اخلاقت دارم بعدا بهت میگم
چون الان نمیخوام خسته ات کنم
پاسخ:توفقط بایدبیای نظرتوبذاریوبری....بهت اجازه نمیدم واردخصوصیات من بشی....


علی
ساعت21:11---25 خرداد 1393
همه که گرگ نیستن
بعدشم آدم دور اطرافیات عوض کن نه اخلاقت
ولی در کل دختر باید محکم باشه نه اینکه به قول خودت گند باشه
پاسخ:اخه بشراخلاقم به شمامربوطه؟خودم بایدبپسندم که میپسندم...


علی
ساعت21:07---25 خرداد 1393
خوشم میاد کم نمیاری،.ولی حرف راست قبول کن خواب
کار دارم باید برم
فعلا خداحافظ
پاسخ:توکه اونموقع میخواستی بری؟جلویه پسرکم بیارم؟عمرا...


علی
ساعت21:05---25 خرداد 1393

اعتماددددددددددددددددددد بنفسسسست
منو کشته
باشه دیگه ادامه نمیدم ولی نظرم هنوز عوض نشده
پاسخ:نظرچی؟نظرت اخه بمن چه؟


علی
ساعت20:57---25 خرداد 1393
خداحافظ من رفتم

علی
ساعت20:56---25 خرداد 1393
پس اگه به این میگی جلف به اخلاق خودت چی میگی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اخلاق خودمه....گندبودن اخلاقم بخاطرگرگ بودن اطرافیانمه....


علی
ساعت20:55---25 خرداد 1393
همین

پاسخ:چی همین؟شیش وهشت میزنی انگار.....


علی
ساعت20:29---25 خرداد 1393
یعنی الان آبجی ناراحت شدی از دستم.باشه اگه ناراحت میشی بگو من اصلا صحبت نکنم چون من دوست ندارم ناراحت بشی و
ترخدا از حرفام ناراحت نشو چون قصد ناراحت کردنت ندارم،
داریم با همدیگه دوستانه صحبت کنیم مگه غیر از اینه

چقدر با اعتماد به نفس میگی که حرف من همیشه درسته عشقه همین اعتماد به نفست والله

یعنی من نمیتوستم بگم اگه نارحتید بسلامت

هیچ ربطی به معرفت نداشت!!!!!!!!! ولی داشت
چون آدمی که دلش مهربان باشه چون آدمی که با معرفت باشه هیچ وقت به اون حالت نمیگه.
پاسخ:چقدجلف:l


علیرضا
ساعت20:14---25 خرداد 1393
خب چرته دیگه
پاسخ:اره میدونم...


علی
ساعت20:00---25 خرداد 1393
راستی مطلب جدیدت هم جالب بود

بازم به ما سر بزن

خداحافظ


علی
ساعت19:57---25 خرداد 1393
مگه قرار هر چیزی برای خودمون باشه هر کاری که دوست داشتیم باهاش بکنیم دیگه!!!؟؟؟

اصلا من اشتباه کردم حرف شما همیشه همیشه همیشه درسته.

آره خواب راست میگی وب خودته!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا خداحافظ
پاسخ:حرف من همیشه درسته....شک نکن.....


علیرضا
ساعت19:36---25 خرداد 1393
په عشقو تجربه کردی بابا ایولا به تو نمیدونستم خخخخخ
پاسخ:باعث افتخارم نیست بخدا.....


شیرین عسل
ساعت18:56---25 خرداد 1393
نیمه گمشده را بیخیال شو لطفا ، اگر سهم تو بود که گم نمی شد



همین نیمه ای که هستی رو پیدا کن...


شیرین عسل
ساعت18:07---25 خرداد 1393
احتیاجی به تسبیح نیست ،
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم . . .


saeedsingle
ساعت12:20---25 خرداد 1393
میدانی بهشت کجـاست؟
يکــــــ فضای چند وجــب در چند وجــب
بـــين بــازوهای کســـــــي که دوســـــــــتش داری



مرتضی
ساعت23:50---24 خرداد 1393
بالاخره یبار من زودتر اومدم.
بعله ...
ما به همچین فرد آقایی شدیم.
پاسخ:بعله من بهتون یاددادم یکم معرفت داشته باشین...


شبنم
ساعت23:15---24 خرداد 1393
لایــــــــــــــــک عزیز دلم عالی بود
پاسخ:ممنون....


علیرضا
ساعت22:03---24 خرداد 1393
بعله که عشق وجود داره اگه نمیداشت الان مطالب عاشقانه و یا خیانت نمیذاشتی پس وجود داره
پاسخ:عشق دروغین وجودداره....همه ی عشقادروغن...میگی نه؟تجربه میکنی....!


√♀naeeme♀√
ساعت20:58---24 خرداد 1393
حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است
آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند . .


Aʟıяεzα
ساعت18:29---24 خرداد 1393
بمنم سر بزن ... وبلاگ خوبی داری
پاسخ:فک کنم نیام وبتون بهتره.....هنوزاون حرف بدتونوفراموش نکردم...شمابریدفیلم ترسناکتونوتماشاکنید...خوشحال میشم اگه دیگه اسمتونونبینم...


بهزاد
ساعت17:48---24 خرداد 1393
اینجـــا بـﮧ مـَرز بـے تـَفـاوُتـے هـا رسیـבه ام

בلـَــم را בيگــر هیـــچ نمـے لرزانــב!!

בر مـَـטּ دلهـُــره….

בر مـَـטּ تـــرس….

בر مـَـטּ "احســآس مُــرבه است" !!


ایـטּ روزهـآ بــے خـیـآل خیـالـَم شـُבه ام

مـُنتظرَم בنــیـا تـَمـام شـَوב...!


بهزاد
ساعت17:46---24 خرداد 1393
آهای پاییز


حواست جمع باشد..


که دور تو و شاعرانه ها خط خواهم کشید.


اگر با آمدنت..


او حتی یک سرفه کند!!!


reza
ساعت14:22---24 خرداد 1393
بابا دمت گرم سارا جون.متنت عالیه
عکست تو حلقم
پاسخ:حیف عکس.....!


علیرضا
ساعت13:50---24 خرداد 1393
قشنگ ترین اشتباه زندگی انسان عشقه



پاسخ:مگه عشق وجودداره؟اگه هم توفیلمابازی کنن نقش عاشقو....


مبینا
ساعت12:57---24 خرداد 1393
سلام !
آپپپپپپپپپپممممممممم
پاسخ:اومدم....


saeedsingle
ساعت12:31---24 خرداد 1393
اون ادرس وب رو باز نکرد ابجی جون

پاسخ:www.naffas33.blogfa.com


علی(مترسک).
ساعت12:20---24 خرداد 1393

اولا ببخشید ک فضولی کردم
دوما تو و مخاطب خاصت
سوما بازم ببخشید اصلا قصد فضولی ندارم
پاسخ:من خیلی وقته مخاطب خاص ندارم.....


اعظم
ساعت12:18---24 خرداد 1393
سلام عزیزم مرسی از این ک اومدی لینکی
پاسخ:منم لینکتون کردم....


علی(مترسک).
ساعت10:40---24 خرداد 1393
البته اگه تو نظرت ارزششو داشته باشه
خب باعثه خوشحالیه ک
دو نفر دوباره بهم برسن
پاسخ:ببخشیداون دونفرمنظورتون کیه؟


ﻣﺠﻴـﺪ
ساعت7:39---24 خرداد 1393
ﻏــﻢ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺗﻨــﮓ ﻣـﻦ ﺍﺯ ﺁﻧﺴـــﺖ ﮎ ﻧﻴﺴــﺖ

ﻳـﮏ ﺩﻭﺳــﺖ ﮎ ﺑﺎ ﺍﻭ ﻏــﻢ ﺩﻝ ﺑﺘــﻮﺍﻥ ﮔﻔـــــﺖ


چی میخوای
ساعت2:17---24 خرداد 1393
لعنتی.........
پاسخ:!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393برچسب:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, ساعت 14:16 توسط سارا |