هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس...!!

هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس...!!

هیــــــــــــــــــــــسـ دخترهافریادنمیزنند....!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهابلندنمیخندند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهاحقی ندارند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ  دخترهابایدآرامـ زندگی کنند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهابایددردراتحملـ کنند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهابایدبسوزندوبسازند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهابایدظلمـ وحرفـ زورراقبولـ کنند...!!

فقـــــــــــــــــــــطـ به جرمـ دختربودنشانـ...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهابایدتحملـ کنندواعتراضـ نکنند...!!

هیـــــــــــــــــــــسـ دخترهاحتی حقـ اینوندارندکه عکسشونـ روی آگهی ترحیمشونـ چاپـ بشه...!!

هیــــــــــــــــــــسـ دخترهابایدارامـ بمیرند...!!

:(



نظرات شما عزیزان:

چی میخوای
ساعت20:10---10 تير 1393


mojtaba
ساعت11:22---30 خرداد 1393
آهای کتاب گینس ، ثبت کن نام رفیقم را …
که رکورد مردانگی را شکست


shahrzadr
ساعت12:55---29 خرداد 1393
تنهایی...


می گویند:

با همه کس بوده است

عجب

هرزه ای است این

تنهایی........



mojtaba
ساعت23:44---22 خرداد 1393
میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند ، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد


mojtaba
ساعت23:12---22 خرداد 1393
گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم ….!


perspolis girl
ساعت0:20---21 خرداد 1393
ورزشگاه نمیروم چون او به خواهر ومادر افراد دشنام میدهد
و از هر دو جهت جنس ماده است که میسوزد


donya
ساعت11:54---18 خرداد 1393

ولی من با این وجود دخمل بودنمو دوس دالم
سلامتی هرچی دخمل نازو شیطون
پاسخ:ادرس بایدبذاری تابتونم بهت بسرم ابجی....


شیرین عسل
ساعت11:05---17 خرداد 1393
از فریب آدمها دلگیر نشو اینان روی زمین زندگی می کنند...
زمینی که روزی یکبار خودش را دور می زند!


بهزاد
ساعت18:41---16 خرداد 1393
گاه گاهی که دلم میگیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب !










تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من



اندر عجب این دیدار که تو بعد از سالها همچنان زیبایی!



کاش میدانستی که چه کردی با من



درهمان لحظه که لبریز زشوقت بودم چشم برگرداندی و مرا سوزاندی ...


هم سلولی
ساعت14:18---12 خرداد 1393
وقتی غرور شکست تکه هایش را یادگاری نگه مدار این دنیا اگر می خواست ادم های شکننده را ناز کند این همه سرمان نمی بارید پس باید مانند خودش جنگجو بود
.
.
.
.
محکم باش ...هنوز اول شب است تا صبح پاسی مانده طولانی زود نشکن


VAMPIRE GIRL
ساعت17:38---11 خرداد 1393
خوبيش اينه كه كافيه انگشتمونو به حركت دربياريم تا پسرا دست و پامونم ببوسن
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:) اره:)


zahra
ساعت17:31---11 خرداد 1393
وب خوبي داري سارا جون.
پاسخ:ممنون


maryam
ساعت9:32---11 خرداد 1393
ساراوب قشنگی داری اگه باتبادل لینک موافقی بم سربزن من دنبال چندتاوب عاشقانه ی شیکم واسه لینک
پاسخ:لینک شدی


راضیه
ساعت12:04---10 خرداد 1393
حقوق دخترا0

ولی حقوق پسرا.....
پاسخ:هه...!دختربودن تاوان داره....!جمله ی همیشگیم....!


naeeme
ساعت12:02---10 خرداد 1393
ﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ

ﻣﺜـﻞ ﺩی ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــن

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ





به منم سربزن...

نظرتوهم بگو...اگه دوس داشتی تبادل کنیم بم خبربده...


پاسخ:لایک دادا...احساس منوگفتی... لینکی داداش لینکی....


علی(مترسک)
ساعت9:06---9 خرداد 1393
هـمـه بـدی هایـــم را هــم کـه صــافــ کـنـم …

بــه ” دل خــود ” مــدیـون میمــانم …

بــرای تمـام …

“دلــم میخواســـت” های …

بی جواب مــانـده اش !!



mohammad
ساعت15:45---8 خرداد 1393
سلام سارا خانوم تشکر از نظر خوبت خیلی قشنگ بودن دلم میخاد باهات بیشتر باهات اشنا بشم اینم شمارم اگه وقت کردی ی تکی بزن
پاسخ:نه دادا... مادیگه باکسی کاری نداریم... میام نت واسه این نمیام که باکسی اشناشم... میام تاخودموخالی کنم....


شیرین عسل
ساعت9:55---8 خرداد 1393
هوایت که به سرم می زند


دیگر در هیچ هوایی ،،،


نمی توانم نفس بکشم !


عجب نفس گیر است


هوایِ بی تو بودن ...!


رضا
ساعت16:09---7 خرداد 1393
اپ کن خو
پاسخ:باش....


saeedsingle
ساعت15:06---7 خرداد 1393
ممنون از حضورت عزیز

بازم بیا

آپم باش میام وبت

حست کنم!اوف چی گفتم!؟!

جدا اگه درمورد خودت که دختری

اینجوری فک میکنی

اشتبا میکنی عزیزم


پاسخ:من توخونوادم ازادی دارم...چون بهم اطمینان دارن... ولی بنظرت یکم حق دخترکلاضایع نشده؟


نیلوفر
ساعت14:16---7 خرداد 1393
دلگیرم واسه اون پسری ک با 180تا سرعت تو اتوبان میرفت و داد میزد تا خودشو خالی کنه...
دلگیرم واسه اون دختری ک هرشب سفیدی بالشتشو با ریملش سیاه میکنه...
دلگیرم واسه اون دختری ک شکوندنش ...خوردش کردن...اما هنوز شکستن بلد نیست...
دلگیرم واسه اون پسری ک عشقش ولش کرد یا ازش گرفتن اما تمام دق و دلیشو رو ریه هاش خالی کرد.. دلگیرم از رسم روزگار
سلام خوشحال میشم پیش منم بیای


mohammad
ساعت11:27---7 خرداد 1393
چشم می دوزم به فردا‎
به فردایی که چه بخواهم و چه نخواهم خواهد آمد‎
می خواهم زندگی کنم‎
میخواهم ازدیروزم تجربه ای بردام‎
با امروز مخلوط کنم‎
و فردایی زیبا بسازم‎


ramin
ساعت0:28---7 خرداد 1393
ســــــــــــــلام. دیگه تعریف نمیکنم. چون عالی بود
پاسخ::)


mohammad
ساعت23:56---6 خرداد 1393
واقعا وبت عالیه
پاسخ:ممنون...


باران
ساعت18:40---6 خرداد 1393
عااااااااالی بود عزیزم
پاسخ::)


Aʟıяεzα
ساعت15:00---6 خرداد 1393
هییسسسس



دخترا وبلاگ نمیزنند...خخخخ



لایک
پاسخ::-/


شیوا
ساعت21:30---5 خرداد 1393
سلام

خوبی؟

وبلاگت خیلی قشنگه اگه یه روزدوست داشتی به منم سربزن

منتظرتم


پاسخ:چرایروز؟همین الان اومدم...........


مرتضی
ساعت16:39---5 خرداد 1393
سلام.دوست داشتی تبادل لین کنیم.



پاسخ:لینک شدی........


احمدمولا
ساعت12:10---5 خرداد 1393
سلام،ممنونم که به وبلاگم امدی ونظر دادی. وبلاگت حاوی نام زیبا مطالب زیبا و نویسنده خوبی هستشو اگر قالب وبلاگتو هم تقویت گرافیک کنی دیگه محشر می شه و وبلاگت تبدیل به یک وبلاگ ویژه خواهد شد در این زمینه کمکی از دست داشتی در خدمتم.موفق باشی

ali
ساعت10:37---5 خرداد 1393
منم تورو لینک کردم
پاسخ:خوبس دادا


ali
ساعت10:19---5 خرداد 1393
تبادل لینک میکنی تا بتونم هر روز بهت سر بزنم

www.love15.loxblog.com
پاسخ:لینک شدین...


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت9:34---5 خرداد 1393
فیلمشم هیس هیس بود مر30سارا جون

رضا
ساعت0:37---5 خرداد 1393
توام وب قشنگی داری فقط یه نظر میدم چون قالبت تک سوتونس کلمات رو کمتر بکش
پاسخ:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مسعود و ریحانه جنیوس:)
ساعت0:17---5 خرداد 1393
سلام خواهش میکنم عزیزم!

اینجوریم نیست دیگه...دخترا میتونن ازادم باشن

من خودم به شخصه خیلی ازادم باوجودی که چادریم و...

کدوم شهرزندگی میکنی؟چندسالته؟؟

البته ببخشید اگه فضولی نباشه
پاسخ:نبابافضولی چیه؟فقط سنونمیگم ولی اهل کجاهستم رومیگم.....


saeedsingle
ساعت23:54---4 خرداد 1393
تو رو خدا اینجوری نگو

اینا فقط امیدتون به زندگی

رو خراب میکنه

دختر بودن همیشه دنیایی

از شگفتیه

همیشه دخترها خاصن



ممنون از حضورت

توهم لینکی بازم بیا حتما

بای تا های


پاسخ:.....................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, ساعت 23:31 توسط سارا |