مغرورنیـــــــــستــــــــــــــمـ!!!!

مغرورنیـــــــــستــــــــــــــمـ!!!!

مغرورنیــــــــــستـــــــــــمـ

فقط نیازی به حرف زدن باکسی رانمیبینمـ،

ازمن نرنجـ!من نه مغرورمـ نه بی احساسـ،

فقط دل خسته امـ،دل خسته ازاعتمادی بی جا..!

مراکه میشناسی؟!خودممـ ..مغرورنیـــــــستـــــــمـ!

خودخواهمـ ولی پرتوقعـ نیستمـ!رکمـ ولی دروغگونیستمـ!

ساکتمـ ولی لالـ نیستمـ!اگربرایتـ سنگینمـ بایکـ خداحافظی خوشحالمـ کنـ .

این روزهاشیـــــــشه شدمـ،زودمیشکنمـ اماناجورمیبرمـ!

من ادمـ سختگیری نیستمـ فقط ادمـ،سختـ گیرمی اورمـ ..

تلخـ است باورنبودنـ آنهایی که ادعای ماندنـ داشتند

                             و

سختـ استـ امروزباورآنهایی که ادعای ماندن میکنند...!!



نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت19:19---6 تير 1393
من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . .


mojtaba
ساعت19:43---5 تير 1393
تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست


mojtaba
ساعت18:26---30 خرداد 1393
مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . .


mojtaba
ساعت13:57---29 خرداد 1393
خیالت مثل چرت های صبحگاهی است ،
همش با خودم میگویم : فقط ۵ دقیقه دیگر !


maryam
ساعت8:46---19 خرداد 1393
سلاااااااااااام ساراعاشق این پستتم
پاسخ:مسییییییییی....


بهزاد
ساعت13:11---16 خرداد 1393
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم


و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی


من بدهکارت می شوم . . .


بهزاد
ساعت17:44---14 خرداد 1393
vebe galebo zibaie dari be manam sar bezan
پاسخ:حتما...


شیرین عسل
ساعت9:56---8 خرداد 1393
دلـم ...


هنـوز ..


خیس خورده نگاه توست ..!!


نـازش بـدار ..!


که نلغــزد ..


از میان دستهایت ..!!


ارمان
ساعت10:27---2 خرداد 1393
س اجی چطور ومطوری ؟

چرا بی معرفتم

چرا نمیایی نت
پاسخ:منکه هرروزتونت افتادم.... واسم نظرگذاشتم واست...خودت نیومدی...:-l


مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت0:17---2 خرداد 1393
دلم گرفت چقد غم داری آبجی
پاسخ:چی بگم؟!......


رضاخطر
ساعت15:58---25 ارديبهشت 1393
سلام

ممنون ک ازوبلاگم دیدن کردی

ونظراتت خیلی عالی بودن

ازوبلاگت معلومه ک خودتم عالی هستی مثل احساساتت

بازم بهم سربزن

http://rezakatar.loxblog.com/
پاسخ:ممنون نظرلطفتونه.... باش حتمامیایم.اگه من ازتون یه یادی بکنم وگرنه کسی منویادش نیس


زری
ساعت9:58---18 ارديبهشت 1393
سلام عزیزمـــــــــــــــــــ


عالی بودیییییییییییییییییییی=D D


نیلوفر
ساعت15:51---11 ارديبهشت 1393
گاهی وقتا چنان دلتنگ می شوم...



که بی تابی ام را هیچ بهانه ای تاب نمی اورد...



به خود که می ایم میبینم از کسی دورم...



که بی بهانه دوسش دارم...

سلام خوشحال میشم به منم سربزنید
پاسخ:باش


**کمند**
ساعت23:45---9 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم اپت خیلی عالیه ببخشید نتونستم سر بزنم
پاسخ:خواهش.


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:55---4 ارديبهشت 1393
امشب به استقبال خواب مــــــــــــــــــیروم





دستان رویایــــــــــت را میگیرم





باخود به خوابم میبرم





میخواهم تاصبح برایت عاشــــــــقانه بگویم





درد دل کنم





به چشـــــــــــــــمان عاشقت خیره شوم





و برایت بگویم ناگفته هایم را ، بگویم برایت





مدتهاست شانه هایت آرامـــــــــش سرم شده اند





نگاهـــــــــــــــــــت نور چشمانم شده اند





و صدای نفـــــــــــــــس هایت آرامش بخشترین موسیقی ام شده است





کاش این خوابــــــــــــــــ تمام نشود....
پاسخ::(


الناز
ساعت12:22---3 ارديبهشت 1393
آهسته گفت:
خدانگهدارت و در را بست و رفت ...
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن "خدا" مى اندازند...!



˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت18:54---31 فروردين 1393
واقعا قشنگــــــــــــ بود...لايكــــــ



موفق باشي آبجي...منم آپم....ميبخشي كه ديــــــــــــر آپ ميشم و كم بهت سر ميزنم آخه همش تقصيره مشغله كاري ودرسيه،باور كـــــــن وقت خيلي كم ميارم...ممنون كه تنهام نميزارين....
پاسخ:خواهش میکنم.اشکالی نداره.ممنون که سرزدین.


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت18:50---31 فروردين 1393
من غرورم را ب راحتی بدست نیاوردم, ک هر وقت دلت خواست خردش کنی. غرور من اگر بشکند, با خرده هایش, شاهرگ زندگیه تورا نیز خواهم زد.

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو . . .

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی

می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !


nafas
ساعت11:42---31 فروردين 1393
slm mr30 be vebam sar zadi vebet alieh

دخترونه های ستاشا
ساعت17:14---29 فروردين 1393
وبت خیلی نازه


مریم
ساعت17:09---29 فروردين 1393
big like

نسیم
ساعت15:31---29 فروردين 1393
سلام عزیزم وبلاگت خیلی عالی بود

hasti
ساعت15:05---29 فروردين 1393
عالییییییی...
پاسخ:مر30:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: