خدا!

خدا!

خدایانمیدانمـ میدانی دراینـ زمانه همه بااحساسـ عشقی که به آنها دادی قلبـ هارامیشکنندوخیانتـ میکنند!!!



نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت14:57---2 تير 1393
مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
“همراه آخر”


mojtaba
ساعت18:45---30 خرداد 1393
حالا که باید چیزی را گم کنم
چه چیز بهتر از گورم


علی
ساعت12:34---18 خرداد 1393
از اینکه به وب منم سر زدی خوشحال شدم و
بابت نظریم که دادی ممنون.

فقط من منظور انتقادت نفهمیدم چون من دوتا قالب دارم یکی قالب صفحه اصلیم و دومیش قالب ادامه مطلبم؟
اول اینکه که کدومش نامرتبه
دومیش اینکه یعنی چی که مطالبت نامرتبه، متوجه نشدم.


پاسخ:بعضی ازکلما درهم بودن...


علی
ساعت12:30---18 خرداد 1393
سلام سلامی دوبازه
زندگی مثل آب ترک خورده میمونه.......
بخوری،تموم میشه....
نخوری،حروم میشه......
پس از زندگیت لذت ببر چون در هر صورت تموم میشه
پاسخ:اون فک کنم لیوان ترک خورده بودا....


mohammad
ساعت11:31---7 خرداد 1393
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله!

هنوزم دوستت دارم


ریحانه:)و مسعود
ساعت15:57---4 خرداد 1393
سلامی دوباره سارای عزیز:
شهادت امام کاظم روبهت تسلیت میگم
التماس دعا
بازم سربزن...خوشحال میشم بیشترباهم اشناشیم عزیزم!
منتظرتیم


فرار
ساعت11:21---29 ارديبهشت 1393
خدایا
آسمانت چه مزه ایست؟؟من که همش زمین خوردم


reyhane
ساعت17:06---16 ارديبهشت 1393
افرين.واقعا قشنگ بود.موفق باشي
پاسخ:ممنونم


پریا
ساعت17:54---1 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگ خوبی داری...موفق باشی...

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی..مرسی
پاسخ:حتما


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:05---22 فروردين 1393
سلام آبجي مـــــــــــــــرسي كه بهم سر زدي...آپ هاي جديدت زيبا بودن...لايـــــــــــــــــــــ

مرتضیღ♥ღعشق امـــــــــــــــروزیღ♥ღ
ساعت2:04---22 فروردين 1393
ljمر30 خیلی ممنون که بهم سرزدی یاد وب قبلیم افتادم قالبش همین افتادم موافقم گاهی واسه کسایی که قد و ارزشمونو ندارن به خدا گیر میدیم یادمون نییست گفته هرچی به نفعته همونو .........................

مریم
ساعت20:11---21 فروردين 1393
هعیییییییییییییییییی روزگااااااااااار
:(


اشکان
ساعت12:12---10 فروردين 1393
سلام وبت خیلی باحالهپاسخ:ممنونم

خسرو
ساعت13:04---9 فروردين 1393
خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده
تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا
ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم
حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا


خسرو
ساعت13:04---9 فروردين 1393
نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!



خسرو
ساعت13:03---9 فروردين 1393
به درخت نگاه کن...

قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند

ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...

گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...


خسرو
ساعت16:45---8 فروردين 1393
سلام ابجی وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید
پاسخ:ممنونم


خسرو
ساعت16:43---8 فروردين 1393
اگر شما یک سیب بد طعم را خورده باشید



میتوانید طعم یک سیب خوب را درک کنید



پس ، از تلخی های زندگی درس بگیرید تا بتوانید آن را درک کنید
پاسخ:لایک


علی
ساعت13:10---26 اسفند 1392
سلام وب شما هم علیه من شما رو لینک کردم شما هم من رو لینک کنید ممنون بازم بهتون سر میزنم

پرستو
ساعت10:37---26 اسفند 1392
سلام عزیز خوشحال شدم به من سر زدید تبادل لینک انجام شد

مسعود
ساعت15:04---25 اسفند 1392
خدا.................................

**kamand**
ساعت14:18---24 اسفند 1392
مر30 از لینکت عزیززززززززم
حتما بهت سر میزنم


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت11:59---24 اسفند 1392
گاهى سکوت مى آموزد

بودن همیشه در فریاد نیســت

اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى

یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند…
لايــــــــــك..
سلام واقعا وب توپ و محشــــــــري دارين اگه خواستين تبادل لينـــــــك كنيم خبرم كن...خوشحال ميشم رد پاي قشنگتونو هم تو وبم جا بزارين...منتظرم موفق باشين


ارمان
ساعت8:47---24 اسفند 1392
س مرسی که بهم سر زدی بازم سر بزن

وبت خیلی قشنگهههههههه
پاسخ:نظرلطفتونه


عشق2طرفه
ساعت7:42---24 اسفند 1392
سارا عشقای این دورو زمونه همین شکلین این پسر سوسولای الان فقط به یه چیز فکر میکنن بعدشم دل ادمو میشکنن و میرن ......
پاسخ:اره مرده شورشونوببرن


مهرداد
ساعت0:08---24 اسفند 1392
همیشه باید باشد...کسی که بغض ها را قبل از لرزش چانه بفهمد ...درک کند که وقتی سر درد را بهانه کردی به نبودن علتش را...همیشه باید باشد کسی که درک کند رقص ماهیه درون تنگ علتش شادیش نیست ....او می رقصد به امید ازادی ...به امید رسیدن به دریایش .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما ایا عمرش کفاف میدهد این همه وفایش را......یا عید سال بعد ....یکی خوش رنگ تر جای او را در زندان تنگ خواهد گرفت......
.
.
.
.
.
.
.
زیبا و پر از احساس بود مرسی


**kamand**
ساعت15:17---23 اسفند 1392
مر30 که منو لینک کردی
منم لینکت کردم مطالبت خیلییییییی قشنگه!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: